Gestionem tots els tràmits de la teva finca
amb la màxima professionalitat
A BCN TRADIS t'oferim l'administració de finques més moderna i eficaç. Perquè comptem amb un grup de professionals amb una àmplia experiència en la gestió d'immobles. I perquè posem al teu servei l'última tecnologia perquè tots els propietaris puguin gaudir d'un servei compromès, resolutiu i fiable. Descobreix l'administració de finques del segle XXI.
Contacta'ns per saber-ne més.

Pla d'Ingressos i Despeses
Gestió econòmica.
Gestió de cobraments i pagaments de la Comunitat per operacions habituals.
Cobrament de rebuts no domiciliats.
Gestió amistosa d'impagats.
Gestió Comptable.
Confecció d'informes globals de l'estat de comptes de la Comunitat.
Informes personalitzats d'estat de comptes.
Control de saldos i comptes bancaris.
Convocatòria i assistència a la Junta Ordinària
Confecció de l'ordre del dia i convocatòries.
Redacció i comunicació d'actes.
Seguiment dels acords adoptats.
Elaboració d'escrits de representació.
Gestió del manteniment de la Finca
Suport en la valoració de l'estat de les instal·lacions.
Gestió i validació de proveïdors.
Assessoria en cobertures d'assegurances.
Assessoria i seguiment de sinistres davant el mediador o asseguradora.

Direcció de les obres de reparació i millores
Gestió de proveïdors, pressupostos.
Gestió, coordinació i control econòmic-administratiu d'obres.
Aportació de direcció facultativa (arquitecte tècnic ...).
Sol·licitud dels permisos d'obres.
Informació sobre drets i obligacions
Informació sobre drets i obligacions dels copropietaris d'acord amb la Normativa Vigent, Títol constitutiu, estatuts i Règim Interior de la Comunitat.
Constitució Comunitat de Propietaris
Legalització del llibre d'actes.
Constitució dels càrrecs.
Obertura de compte bancari.
Tramitació del N.I.F. de la Comunitat.
Proposta dels Estatuts i Règim Intern.
Assessoria Jurídica, Laboral i Comptable
Processos judicials per reclamar impagats.
Emissió de certificats.
Accions per activitats contra els interessos de la Comunitat.
Gestions davant Registres Públics, guals i subvencions.
Preparació d'escriptures públiques.
Selecció i contractació de personal per a la Comunitat, nòmines i Assegurances Socials.
Gestió d'obligacions fiscals i tributàries.
